kan någon ge dygnet några fler timmar??

Hej på er! 

Ja, man vill ju hinna med så mycket mer än vad man gör. 

Hälsade iallafall på min kära mor och lg efter jobbet på en kopp kaffe. :) 
Vidare till stallet och red ut i solskenet, tog snodden idag då kan lätt blir stark och drar upp huvudet när man rider själv. Men det gick jättebra. Jobbade på en åker. volter i trav o galopp. galoppombyten m.m
han var jättefin. stressade inte upp sig alls, superskönt. Jag tycker det känns som allt flyter på så mycket bättre nu, underbart.
Inte lite mycket som snurrar i huvudet, vilket förmodligen Sune känner. Jag är lugnare i ridningen, mer koncentrerad och mer avslappnad.


Sen kom Johan och hjälpte mig få in garderoben, så nu är det klart. sjukt skönt! :D 
Nu slipper jag ha alla grejer i ikea-kassar. Ska fixa upp det mer senare. 


Imorgon måste jag köpa spån, skulle även behöva hämta sista sakerna i gamla stallet, inte blivit av än. irreterande..;P 





denna j*vla lera. hoppas den försvinner snart :) 

Har ni mycket lera vid erat stall??




Kommentarer
Postat av: elina

mmm ja välkommnar leran ingen mer is mmmmm skönt

2012-03-12 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0