Hemma igen!

Gick bra o jobba, i vanlig ordning. Den här veckan blir det lite mer än vanligt. kväll i morgon plus fredag lördag, men de ska nog gå bra! Lördagen blir intressant, förra året på den dagen så fick vi rent ut sagt jobba arselet av oss! men i år ska vi ha fler som jobbar så hoppas de inte blir lika mycket bombnedslag som förra året. ;) Även fast vi fixade de galant då så är de ju skönt med lite fler i personalen. iallafall, sjukt mycket folk blir det!
menmen, nog med jobbsnack. 


Vad händer för mig och sune idag? 
Tänkte först och främst åka och köpa ridskor och kika på lite andra grejer. :) 
Antingen blir det att rida ut eller ev. hoppa lite, inte bestämt mig än. Jag har ju mitt veckoschema, som jag var så duktig och följde förut, kanske ska försöka igen? :D 


Har ni träningsscheman som ni går efter dag för dag? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0