Hemma från en heldag i Rättvik

Dålig uppdatering, jag vet! 
Men har verkligen haft fullt upp! :) 


Lördagen blev det uteritt, jag och Sune hälsade blandannat på svärfar. 
klättrade lite o red lite på en åker. 
Gjorde bort mig totalt på hemvägen, kan berätta mer om det senare. 

Sen var det jobb några timmar, sen hem på filmkväll!
Hade två trevliga övernattningsgäster, Emelie och Annalena. Karre fick låna en box i rättvik:) 
Dom tränade nämligen med Team Hästliv Lördag och Söndag, så jag bjussa på sovplats så slapp dom åka ända hem. Gick upp 05.00 i morse o hängde på till Rättvik för Emelies hoppträning 09.00. 
Karre skulle ju ha frukost i god tid innan hoppningen. 
Roliga övningar gjorde dom, säkert något Emelie berättar om :) 


Sen blev det lunch för teamet och hästskötarna Malin o Annalena hade tur och fick hänga på. Åt på ett fint hotell i Rättvik. 
Sedan hem och vidare mot 20års-kalas. 
Kvällen blev till mockning och mys med Sunis. 


Träffade Sunes gammla ägares granne idag :) dom visste att jag hade Sune, det var lite roligt :) 



Så ja, fullspäckad dag och ikväll blir det en tidig kväll känns det som..

Hur har eran helg varit? 





Visst är det härligt när man står och myser med sin älskade vän. Med huvudet i famnen. lycka..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0