Härlig dag :)

Både igår och idag har jag spenderat mest utomhus ;) Idag red vi ut alla 5 samtidigt :D En skrittur barbacka vart det. Till och med utan jacka- hur skönt som helst!


Ni får ursäkta att ja blivit lite dålig på att blogga, det blir bättre tids nog ska ni se ;) Är iallafall super taggad till helgen! :D Tur hade jag också, jag fick en boxplats åt karre så han får sova kvar i rättvik lördag till söndag :) Mycket skönt! Det fanns tydligen bara 2 lediga boxar och jag var först att fråga så jag fick en *wiihoo*



Nu är det läggdags för min del.. Tar nog med papper och penna till jobbet imorgon så kan jag förbereda hemsidan någon gång så att den blir klar haha :D Ligger bara liiite efter *skäms*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0