Fredagslugnet har lagt sig.

Sitter i soffan med en stor skål ostbågar på bordet, tända ljus och datorn i knät. lugnt och skönt. ensam hemma. Idag var de rätt skönt faktiskt. orkar inte göra nånting speciellt idag, slöa! :)

Idag efter jobbet åkte jag till stallet och fixade allting. myste med sune i hagen i blåsten!
Sen åkte jag hem och tog en raggardusch, sen iväg och träffa upp Elin på kupolen!:) 
Länge sen man såg tjejen, så roligt så! 
Köpte lite grejer som ja kan visa senare. inget märkvärdigt. 



Helgen då ,
Ja, i morgon blir det en uteritt. tror det ska bli lite varmare nu, faktiskt ca 12 grader nästa vecka! vår!
sen halv fem jobbdags. 
söndagen ska jag och Maja rida till travbanan, hoppas på fint väder!:) Det ser jag fram emot! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0