Film ^^



Här ser ni en film på mig & Karre från idag när vi hoppar hela banan. Första gången vi kommer på galoppbommarna och oxern på bortre långsidan så tar han bettet och drar iväg, men andra gången - oj vilken skillnad! Va han hoppade upp sig fint då :D Såg på magplattan att en brodd hade gjort en repa i den.. undra när de hände.. nåväl, tillbaka till banan, bnär vi hoppa dogleget andra gången gick de också mkt bättre :) Ja blir lite arg på mig själv när jag inte va snabb å rätta galoppen ibland och tappa yttersidan någon gång, men överlag är jag super nöjd med Karetino iaf :D <3
Vi hoppade bana på 1m-1,10 och det kändes plättlätt ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktiga ni är :)

2012-03-05 @ 02:27:36
URL: http://mimikgold.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0