Bus på banan

TJohejsan!

Sunes sår ser bättre ut. i onsdags såg de typ ut som en pussmun, med putande läppar. jag skojjar inte. synd ja inte tog bild. Men idag är de mycket bättre, skönt! Jag blir som världens oroligaste mamma när min lilla bäbis fårr nå sår. Det är iallafall dock inte så illa att ja ringer veterinären så fort de e något, men nojig blir jag. haha! 

Förhoppningsvis kommer hovis i morgon. *håller tummarna*



Lät sune springa runt på ridbanan idag, bralla av sig. Det blev mycket bus :) man såg att han tyckte de va kul o springa av sig lite. den där leriga hagen får man väl inte ut så mycket energi i. :/ 
Han kan faktiskt, när han har rätt bushumör, stegra på kommando. inte illa va? 

var riktigt kul att leka lite med grabben. sen när man kallar på honom så kommer han lugnt fram till en. det värmer i hjärtat!:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0