Bortgjord

Ja, som jag skrev tidigare så hände en liiten pinsam grej igår..

Inte helt hundra på alla ridvägar ännu, och så tog jag en annan väg hem igår från svärfar. 
Tänkte att den där lilla asfaltsvägen måste leda till en annan väg neranför som gick hemmåt. 
Traskade på där och gick förbi två hästhagar och några gubbar som stod och sågade ved.
läskigt tyckte Sune men de gick bra.

Fortsatte och sökte efter vart vägen tog vägen. Attans! vändplan, stall, garage, hus... Jag var o red på en gård! Shit.. folk stod i dörröppningen till huset och skakade på huvudet. Jag vinkade och ville sjunka genom jorden. travade bort, ut från gården och tänker då aldrig rida där igen. fy så dum jag kände mig. men kände inte för o vända o gå förbi vedklyven igen...

Ber om ursäkt för de gårdsfolket! :S :S



Har ni lyckats göra nått liknande när ni varit ute och ridit? 
Ridit in på gårdar, privat mark, elljusspår?

Berätta! :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0