avreagerar mig, ibland rinner det över..

Ett inlägg som kanske inte borde skrivas. men så många slumpar efter varann kan de väl inte vara.

Jag vill så gärna veta varför, och vad.
Vad har jag gjort för att de skulle bli såhär?


något som jag tänker på varje dag, varför blev det som det blev, varför kunde det inte blivit något bättre av det?
riktigt tråkigt det här, men när du inte verkar vilja bry dig och försöka få det bättre så är de ju tyvärr så. Man lär ju vilja samma sak. 

Man märker vilka som står en närmast. sorgligt men sant. 





Det är ingen tävling om vem som är bäst, skötsammast och duktigast.
renast häst, bäst skötsel och bäst grejer..
skiter jag blanka fan i. jag sköter mitt eget race, och det trivs jag med. 

Vad är det svåra i och glädjas åt andra? nej då måste man komma med nått ännu värre.
orkar inte med, Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0