Äntligen! :)

Jajjamensan, nu har vi äntligen en rosa mockgrep.. ;) haha som vi längtat! Och bra är det också. Från Aubiose, så den är lätt och funkar kalasbra, mkt bättre än den gamla! :)


Detta inhandlade jag från borlängebesöket (:
Trots feber och yrsel så fick jag med mig
-rose mockgrep
-diskborstar i roliga färger
-uppblåsbara stövelskaft (jag hade fått punka på en av mina haha!)
-hästgodis
-en ny nallemaskot åt Karre
- Biotin


Det vart även en jacka från Aubiose som det var halva priset på :) skön som attans är den!



ps. detta är också tidsinställt inlägg :) Just nu befinenr vi oss fortfarande i rättvik och har precis tränat klart ;) ds.

Kommentarer
Postat av: Amanda-Hästsystrarna

Hoppas träningen gick bra :) Fin blogg!

2012-03-04 @ 15:55:22
URL: http://hastsystrarna.bogg.se
Postat av: Denise

Jag diggar din rosa mockgrep ;)

2012-03-04 @ 18:40:24
URL: http://deniseebjurholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0