Medryttare

Ni frågar jag er, vad tycker ni om medryttare? :) 

Jag skulle nog inte kunna hitta någon att lita på, som får ge sig ut utan mig på min häst. 
Omöjligt! haha! Men skulle inte kunna slappna av, tänk om h*n gör nå tok, inte tänker sig för eller är alldeles för hårdhänt mot Sune? 

Nej, ridningen vill jag ha hand om själv, fullkommligt. 
Det enda vore om man kände någon väl, och som kände hästen väl. 

Men det är då inte aktuellt någonstans. Jag vill fixa det hära ensam tillsammans med min fux! :) 


Det posetiva är ju när man inte har tid alla dagar, så får hästen ändå röra på sig. Ägaren får tid till annat och medryttaren får rida och sköta allt roligt i stallet! ;) 


Har ni medryttare?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0