v29

oj ni glömdes visst av igår. 
 
otroligt seg söndag!! men en rolig lördagskväll! helt klart. Åkte på crusing i Hofors med några vänner. 
Det är nått bland det bästa sommarnöjena ska ni veta, crusing med massor av snygga bilar från 50-60talet. najs!! 
Och nästa helg är det nostalgidagarna här i Säter så då blir det fullt ös i den här lilla hålan, men mig i baren på fredagen! ;) då är det mycket o göra, ojojoj. 

Igår blev det en uteritt på bäste S, klarade oss från regnet och oj vilken upppiggande effekt Sune har. amazing! 
Idag blir det ut igen, dock inte bestämt vart än. :) 
tävlingssugen ....




Fått lite planer under semestern iallafall. 
Förutom att jag ska flytta, när de nu blir, suck, så ska jag hälsa på Emelie i Hällefors! kanonroligt! 
Sen blir det nog någon annan minisemester också, och givetsvis Rättvik v 31- classic car week. 

Så ser nog min sommar ut, hur der eran ut? :) 

Hade gärna sett sommaren proppad med tävlingar, men tror vi åker ut på nån tävling i början på augusti. taggad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0