Sorry!!

Vet, jag ska skärpa mig! eller vi. ;) 
Tur att ni säger ifrån så jag sköter mig haha! 


Ja, vad händer i mitt lilla liv undrar ni? 
kan då direkt säga att jag inte sitter vid datorn så värst mycket. 
Jag håller på att flytta. 

Även älskade Sune flyttar med mig, givetvis. 
Så har i över en vecka gjort ordning hage, stall m.m 
Nu har jag ett helt stall för mig själv. woop! 
Idag tog jag röjsågen under tråden, så nu ska det bara finjusteras lite o fixas ström. 
stor hage, med gräs och träd. Sune flytta i helgen är det tänkt. 
Vart jag flyttar, är inte säkert än. Vill få "hem" Sune först o främst, sen kan jag ta tag i nästa problem. 
Detta stall blir dock bara över sommaren är det tänkt, tillfällig lösning. sen får vi se. 
 

3 dagar till semestern! 
inte helt fel kan jag lova. ;) 





Kommentarer
Postat av: elina

kom te mitt stall ;)

2012-07-05 @ 06:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0