Sega Söndag!

lång dag, inte fått nå värst mycket gjort känns det som, även om jag faktiskt smörjt alla träns jag har plus en förbygel o martingal. menmen.. 

Det är nog fler än jag som blir allmänt seg av detta väder va? 
Nej, fram med sol nu! det får räcka med blötväder.. 

Har tvättat tre schabrak också, skruvat upp fler krokar i sadelkammaren o fixat lite. ni ska få se sen hur jag har de nu. riktigt mysigt! fattas bara en liten byrå eller ett skåp till schabrak o täcken. :) 



tävlingssugen..! 
Måste ju börja planera när vi ska ut nästa gång. :) 
han har ju som sagt fått en liten vila nu mitt i allt strul, passande. 
Men snart så ska det byggas upp igen. woop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0