Regn regn regn regn ......

Tar det aldrig slut!?!


Tog in båda två och borstade dom, tog dom samtidigt och det gick jättebra. å skönt! 
Klickertränade Sune lite och gjorde en liten början att "klicka in" Simon. Få se om vi kommer nån vart med det nu. Inte grejat med det på länge med Sune men han kom ändå ihåg det, roligt! 
Hade inte tänkt rida men vafan, jag ville ut! :) 
så jag tog mig en skritttur ändå, och det var faktiskt bara duggregn under turen. 
han har ju en lös baksko, för ovanlighetens skull, men de går bra att bara skritta iallafall vilket e skönt. 
Vet faktiskt inte varför han får lösa skor hela tiden på sista tiden, kanske för det varit lite oroligt i hagen förut, ingen aning, var ju inte det i stallet innan där jag stog nyss. Så vi får se om det blir bättre nu när han bara har en liten Simon som sällskap. :) 


Sen har jag även hämtat det sista i borlänge, åkte hem med en fullproppad transport, skönt o ha det gjort! Kändes fel o lämna allt så tomt i lägenheten, men det är som det är så det får man då ta.. 
Imorgon ska jag på en ev två lägenhetsvisningar. Vill gärna ha ett litet hus o hyra men dom är få, så får väl gå med lägenhet ett tag till. ;) Det tar sig! 
Tack Elin för flytthjälpen! 


Gokväll på er! 
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0