nu blev det visst sommar

helt underbart!! 

nyss ätit grillat med mamma o lg, och nån öl på det. livet leker!! 

Idag efter jag träffat julia så for jag till stallet och red ut på min bäste vän. 
Tog en tur runt hela bispberg, sen när vi var i närheten av djupdalarna så, vafan, vi red ner dit å! :) 
hur underbart som helst! 
För er som inte vet, djupdalarna är ett sjukt fint ställe, massoor av sandvägar upp o ner. 
Sune var riktigt duktig, inte alls het o tog bettet utan han höll kanonfin lugn galopp som jag ville. sen när jag lät han öka så då jävlar vad han tog i. skitkul!! ;) 

Sån underbar känsla att ha roligt tillsammans med sin häst, kändes verkligen att han gillade det :D





vad kvällen har att bjuda på det får vi se! 
Men idag fick jag iallafall hem paketet jag berättade om. 
En kavaj var det som låg i. svart med typ beige kritstrecksränder, skitfin. visar bild imorgon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0