Minisemester

I måndags kväll drog jag till Emelie i Hällefors. skulle egentligen dit onsdag-fredag men det blev måndag till idag istället. var tvungen att åka iväg så packade ihop lite o stack. :)

Haft kanonhärliga dagar!
Ridit hennes hästar, ätit god mat, shoppat massor o festat. ;)

Hela onsdagen befann vi oss i Örebro.
Det blev blandannat Ikea o Hööks. Nu har jag köpt tränset jag länge kollat på, provade det nu på kvällen det satt bra. :) Köpte även ett pannband till, schabrak o en luva.
Visar er i morgon. :)

Nu är det snart sängen känner jag dock. Inte bra om man vänder på dygnet för mycket. ;)
Men nu vet ni att jag lever iallafall, nattinatti :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0