Härligt svettig!

namnam, nej fifan!
Har staplat ved i några timmar, det klart bästa gratisgymmet! ;)

Innan det gick jag och Julia ut med vovvarna Atlas och Tia. :)
dom gillade verkligen varandra, inte sets förut.

lite småkära var dom allt.
 
och jag saknar Sune, min fina lilla häst.
han har haft vila nu men när han flyttas hit ska vi ut igen.
mer laddad än någonsin. så nu har vi liiite mage att jobba bort. ;)
Det bästa med stallet han ska stå i nu är att det finns kanonmånga fina ridvägar. mycket backar, åker och skog. Eftersom vi bor på ett berg så klättrar man lite varje dag. :)
Nej, det blir nog bra det här. Skönt när allt lagt sig.

Nu väntas en dusch. vi hörs o syns!
I helgen ska jag hämta hem Sune, hämta polarn han ska stå med sen hoppas jag kunna hinna med en sväng till Västerås power meet ;)
Även lite jobb blir det så jag har fullt upp.
 
Hade!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så fin bild! :)

2012-07-07 @ 16:28:23
URL: http://produktnissen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0