Vilken klubb..?

blev en träff med Julia, o lite kaffe på det.

nu åker jag mot granngården sen vidare med emelie i hennes lastbil. mot eskilstuna! :) 
kul o ses en sväng. åka ut lite med Bamse. 


Frågan är vilken klubb man ska tävla för i år. 
Borlänge Ryttarsällskap eller Sunnansjö Ryttarsällskap
Eftersom jag förmodligen bara kommer tävla lokalt i år så får jag ju tävla för sunnansjö, då dom inte haft någon egen lokal tävling. 

tänker ju vara med i båda klubbarna då John Hickey-träningarna, som håller till i BORS:s ridhus, blir 50 kr billigare per gång (man slipper ridhushyran). 
Men ja, det får jag klura på. Vore ju roligt om Sunnansjös namn fick synas lite mer, det hjälper ju lite iallafall:)

/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0