Träning i ridhuset

Dagen till ära, och det var väl tur det att vi hade träning i ridhuset och inte ute idag =P Så som det regnat och vilket tråkigt underlag det är ute nu minsan. Hujja! Jag hade hoppträning med några tjejer och det gick toppen! Malin P var med på min lilla kråka-Sillan och det gick över förväntan. 



Bjuder på en bild på Malin P och Alfons som hon red innan hon vart medryttare på Sillan :)


Sillan är väldigt valpig i sig själv och vet inte när hon ska hoppa av och hur mycket hon behöver ta i egentligen. Men får hon träna mera så kommer det att bli så bra så! :)
Det gick bra för dom andra också, hästarna va lite pigga och busiga, men det är sånt man får räkna med (;




Nu sitter jag här vid köksbordet och funderar på om jag hinenr rida eller inte.. klockan är ju snart 4 och vet inte hur Bamse mår riktigt. Kollegan skulle lämna honom på verkstad vid halv 4 tror ja han sa för det är något med motorn igen. Men han skulle höra av sig så fort han visste något.. Det är väldigt dumt när det blir såhär. Jag vet ju inte om jag törs ge mig ut och rida för då ringer dom väl och säger att lastbilen är klar och så lär ja åka direkt =P Då vill man ju liksom vara beredd utifall. Men han visste inte va de var för fel och vi vet inte än om den ens blir klar idag. Beror helt på om dom har grejer hemma till de som är fel, va de nu kan vara. Hum =P Så jag får väl sitta här och vänta ett tag till får se vad som händer..


          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0