Tråkigt, men viktigt

Idag vart de inte riktigt som jag hade tänkt mig =P På förmiddagen så mockade jag och hämtade två hösilage balar, så långt helt enligt planen :) Sen ville karln att vi skulle åka till Säter och hämta en panna som ska värma garaget och sadelkammaren.. Och det va ju något som behövdes göra så det var inte mkt att göra åt. Det gick iaf bättre än väntat att få ut den och nu står den hemma i garaget (: Inte inkopplad än då.. men ett steg i rätt riktning till att få ordning iaf. (:



Sen vart det lite pyssel i stallet. hade velat rida men det vart sent och kallt. Mm jag vet. det är latmasken som slog in. Men jag lovar att bättra mig imorgon (:

Imorgon ska jag ha hoppträning i Pärlby vid 13 tiden. Ska bli skoj :) Dock vart det lite hastigt och lustigt, egentligen skulle dom ha en pay`n jump, men det var så få anmälda så dom ställde in. Då ska jag ha träning ist. Men verkar bara vara 2 stycken som ska träna.. men men :) Det får bli så denna gången ;)



Nu är det nog snart dags för mig att göra lite kvällsmat. Får höra med gubben va han vill ha för något (:
Sen blir de så lugnt som de bara går. Lite film i soffan (:

               / Emelie 

Kommentarer
Postat av: Klara

Ha en trevlig kväll!

Kramizar/ Klara

2012-01-07 @ 20:22:00
URL: http://www.tuckerklara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0