Tomte -inte troll

Skrev med lite folk i en grupp på facebook och där skrev en person att det var en tomte eller vätten som gjort flätan i Ciscos man (: Kan inte låta bli att tycka att det är lite spännande! haha :)

Imorgon blir det allti lite dressyr/markarbete troligtvis för båda.. Iallafall för Pims del :)
Kan även berätta att på torsdag ska jag ha dressyrträning här i byn och på lördag blir det att hålla hoppträning i Pärlby ;) Skoj skoj!


Silver Lady <3

Sitter just nu och planerar lite spännande grejer.. Blir dock lite distraherad av tv och mitt sug efter glass haha ^^ Får gå och ta mig lite glass så kanske det går bättre sen. Är ju snart läggdags, men IMORGON då ska detta projekt ta några steg framåt hade ja tänkt ;D Ni får kanske veta mera så småningom ;)

         / Emelie


Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Får hoppas de fortsätter i rätt takt framåt. :)

Tränare har jag redan bokat, men underlaget gör att vi inte kan börja träna än. :(



Eftersom hon inte är riktigt redo för att åka iväg till ridhus o träna, så vill jag vänta tills nästa höst/vinter för de.



Åh satsa på hemma plan vår, sommar & höst så långt de går. :)



Men tills de smält bort får vi nöja oss med o få fram självförtroendet när vi rider själva. :)

2012-01-31 @ 22:16:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0