Tokfylld dag :)

Ja idag var det verkligen en fylld dag :) Känns som jag har varit ute å flängt hela dagen haha^^
Det började med en ridtur på morgonen. Härligt solsken och glada hästar! Sällskap med Elina & Annalena. Vi red i skogen, mest skritt eftersom de är så halt ute. Lite klättring vart det också.



Så här såg himlen ut när vi stack iväg :)



Efter ridturen gick ja in och åt frukost, sen for vi iväg till borlänge till Aubiose :) Jag, Elina & Annalena. Gick runt där lite grann jag köpte faktiskt en hjälmväska till JW hjälmen :D <3 Även den JW ofc ;)

Sen åkte vi till Malin & Sune, hjälpte henne laste, åkte till ridhuset där jag hade träning. Det gick kanon :) Lika roligt som alltid ;) Sen hem och hämtade hö =P Ur med hö på höskullen och därefter fick två barn rida Frodo. Ett par bekant till karln kom på besök och då ville barnen rida (:
Jenny behövde hjälp´att ta in hästarna så efter att vi tagit in dom här så åkte vi dit och tog in dom. Det gick så bra så :)
Detta har tagit heela dagen och nu har ja fått i mig lite mat och slappar i soffan :) Lär ju erkänna att det är väldans skönt.



Imorgon blir det hopp/markarbetesträning i Pärlby (: 4 stycken är dom som ska träna då. Ska bli roligt!
Det blir även en träff med Team Ö-V, mental träning står på schemat. Frida skulle ha tårta med sig :D haha de tycker vi om!

   

        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0