tisdag

jag o syster har drivit bloggen sen augusti, gick nyss över 1000 inlägg. bra eller dåligt? :) 
fler läsare dessutom. det gillas, fortsätt gärna följa oss! 


Idag blev det en tur i dagsljus. hann ut en vända i skogen och red lite på flygrakan också. travade mest och fick jobba med mycket halvhalter. tillslut blev han mer lugn o harmonisk.
finns mycket bra ridvägar vid mitt stall, det enda jag saknar är backar så man kan klättra! de finns ju lite men inte så mycket som man var van med som när man bodde i bispberg utanför säter. där bodde vi lixom på ett berg. ;) backar vart man än red. bra med klättring!


Hämtade rundbalshö till hagen med emma o maria. mockade o fixade alltihop. 
I morgon är det min dag på utsläppsschemat :) blir mitt andra utsläpp sen vi började med det, tycker det verkar funka bra än så länge. :) 


/malin




bjuder på en bild från ponnyshowen som Sunnansjö Rs:s US ordnade. jag och emelie ställde upp med lite maskeradhoppningsshow. :) man ställer väl upp, det var riktigt roligt! :) Hon var pirat med pimpim och jag var cowboy med Lady. 

Kommentarer
Postat av: carro

Hej, kollade in på er snygga blogg för första gången idag. Skulle bara säga shit, Bra blogg ni har, fina bilder :)



Kika gärna in på min :)

2012-01-31 @ 20:39:04
URL: http://carroliinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0