Syster tillbaka, bling-burk & ponnyakuten..

Upptäckte just all inlägg från syster -roligt att hon har kommit tillbaka ;D <3 Roligt att se lite bilder hon hade också ;)

Har faktiskt sålt lite grejer av det som jag la upp på bloggen igår :) Hoppas jag kan få iväg mera saker =P
jag och Elina pimpade varsin glassburk, för att ha något att stoppa slantarna i. Här nedan ser ni min bling-burk haha ^^



Elina sa ju även något väldigt smart i stallet, det är ju ponnyakuten ikväll! haha det får man faktiskt inte missa :) Jag tycker det är jätteintressant att se på det faktiskt. Och undrar ALLTID va dom har för tränare hemma som dom tränar för och vad som dom gjort för att försöka lösa problemen innan dom sökte till programmet.. Nåväl. Det ska ses på iaf ;)

Jag har lagat ihop lite fiskplanka som står i ugnen nu, så snart blir de matdags ;)

Imorgon ska det ringas viktiga samtal.. ^^

       / Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara B

Sv. Tack! :D Elr hur, visst e det tråkigt att vänta! Ja vill se pa nuu! xd

2012-01-29 @ 18:34:24
URL: http://claraspotlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0