stenhård på mej själv

ändring i ridplaneringen idag. iomed att de snöade lite igår så fick man passa på o rida på ridbanan när de gick, gick skitbra! 
jobbade mest med sitsen, stenhård på mig själv, och det kändes jävligt bra faktiskt! hur de såg ut vettefan, men huvudsaken är väl att det kändes bra för mig? :)
känns som ja har en spärr till att få upp blicken, den vill gärna vara där nere. men när man verkligen tvingar upp huvudet och blicken, så känns de bra faktiskt. vanesak tror jag. nog fan sitter man då bättre med högt huvud. stoltare hållning, bättre sits, bättre ridning. så sant!

sune var jättefin, han var nog glad över at få jobba lite.
duktige grabben fattade rätt galopp i båda varven dessutom. dock nån spark(glädjespark?) men vad gör de när de blev rätt ändå? :) 



Provade faktiskt babypelhammet idag, dock så har jag inga deltor än så satt tyglarna i vanliga bettringen. 
precis när jag var klar o tänkte gå ut på ridbanan så stannade jag upp och tänkte "vafan, vad saknas!?". "har jag satt det fel? :O ".
ringde min rådgivare och visst hade jag satt det rätt. :) det var bara jag som helt glömt att man ska ha såna deltor också, hähä. sett ett par på aubiose i rätt ljusbrun färg som jag ska införskaffa. 


skitnöjd över dagen i stallet. såna här pass behövs för att pusha upp en lite! :) 

/Malin

har han snubblat??!
nejdå:) gosar lite i snön bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0