SöNdAg (:


Atlas var med i stallet igår em när vi plockade bland alla grejer. Såg lite kul att när han la huvudet sådär och blundade haha :) Han fick låna mitt team Ö-V schabrak så han inte skulle frysa ;)


Dessa benpaddar böt jag åt mig från Elina :) Hon tog en del grejer av mig som jag hade tänkt sälja haha ;)
2 stycken rosa m grått ludd och 2 stycken vita m vitt ludd i ;)

Idag är min plan att nh-träna Karrebus, longera pimmis, sen ska jag och Elina väga lite grejer som ska skickas , som folk vill köpa :) Kommer även några stycken hit och kollar på lite grejer. Så det blir nog fullt upp skulle ja tro (;

                / Emelie

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej jag undrar om du skulle kunna ge mig lite tips på övningar som får mig och hästen att komma igång igen. Vi båda är lite ringrostiga, mest jag. Jag har tillgång till både bana och skog. Hon är utbildad i medelsvår dressyr och är en häst som vill arbeta. Så fort vi tar det lite lugnt och bara skrittar runt så börjar hon tugga tills hela munnen är full i skumm och bråkar. Men det av tar så fort vi börjar jobba då blir hon snäll igen, hon kan vara väldigt stark men hon är inte svårhanterad. Eftersom att jag är lite ringrostig så gör jag inte alla skenklar och tecken till 100 men hon förstår endå och gör det jag vill. Hon går jätte fint på tyggel och ställer sig själv i varven på banan. Nu vet du lite och då kanske det blir lite lättare för dig. Skulle vara väldigt tacksam för svar och tips. :)

2012-01-29 @ 14:48:05
URL: http://susannagjerdet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0