Snart kan jag inte hålla mig längre..

Från att rida i min loooveeelyy JW hjälm ;D <3



Är det upphåll och fint väder så åker den banne mig på inom en snar framtid! ;)

På tal om nya grejer så köpte jag marinblå fleecelindor för en väldigt billig peng i veckan. Dom är helt nya hittade dom på rea på granngården. (va med syster in dit) Hade en rabattcheck på 30 kr så betalade bara 18 kronor för dom haha ^^ Dom kommer säkert till användning någon gång (;

Annars står det väldigt still med shopping just nu. Är göör fattig! Eftersom jag köpte bilen fastän ja inte hade råd egentligen. Men, men det ska kännas på lite att man lever. Det som inte dödar, de härdar (; Nu ser det ju ljusare ut på jobbfronten också så!

Jag hoppas karlns revisor hör av sig snart så jag kan komma igång med mitt företag! Annars får jag ringa honom i veckan som kommer.. :) Spännande så dse heter duga!!

Hoppas på okej väder imorgon så vi kan dressyra lite på åkern du och jag Pim :)

     / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0