skoning o städning

tankarna fortsätter att rulla.. ska vi eller ska vi inte? skulle det hålla eller inte? trivas mer? absolut.. men det ska gå runt också.. ledtråd; flytt... :) 




Skoningen på sune gick bra idag. gosh vad jag har en bra hovslagare, absolut bästa för mig. 
Första gången hon träffade sune också, mkt beröm:) så roligt!
har ju haft andra hovslagare på han innan. 
sune skötte sig superbra, jag fick stå o hålla i han i grimskaft. eftersom han gärna vill ta ner hovarna o gå runt, iallafall med en annan hovslagare. så då fick han stå lös o titta o sådär. han blev lugn på en gång. härligt! 

snösulor på nu. så nu får det f*n snöa hur mkt de vill, det hindrar mig Inte! :) 


Nystädat o fint här hemma. vi har satt upp nya gardiner i både kök o vardagsrum, blev bra! 
Imorgon blir det födelsedagskalas här hemma, johan fyller år. :) 
lite småångest då jag inte köpt hans present än. ännu mer ångest när jag inte ens vet vad jag ska köpa till honom... har lite ideér, ja vi får se. 





ändrade planer, elina ska få ta första träningen för john hickey, så tar jag nästa gång då hon fick förhinder. men det gör mig ingenting, vi får våran träning ändå..:) 
hon ska iväg på nått jag inte skulle våga, haha grymt fränt! ;) 


/Malin





Kommentarer
Postat av: elina

livet är fullt av chansningar Go for it :D

2012-01-17 @ 20:33:33
URL: http://elinavscisco.devote.se
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Så himla fin polla!!



SV: Ja gården är skitmysig :D

2012-01-19 @ 19:14:39
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0