Seg & Snöig Söndag

Gårdagen var helt okej, det var god mat och trevligt folk :) Det enda som var synd är ju att klockan går så fort och det blev sent innan vi var hemma.. Men jag fick lite sovmorgon för Elina tog ut hästarna :)



Träffade Malin P senare på dagen. Vi var ut och skrittade en sväng i snöstormen ;) haha inte riktig storm kanske men.. mkt snö har det kommer iaf. Och halt på vissa ställen så vi fick ta det väldigt lugnt. K brydde sig inte det minsta i att jag var lite trött och sliten, för hans del var det fullt ös som vanligt ;) haha busponnyn <3 Men efter ett tag så lugnade han också ner sig. Sillan skötte sig bra hon också.



Imorgon blir det hoppträning i Pärlby med några tjejer :) Det ska bli roligt! Ska fundera ut lite bra övningar som dom ska få jobba med (:

fredag är det dags för oss att ha möte med Team Ö-V igen :) Planera in lite datum när vi kan göra det vi tänkt. Och gå in mer på träningsupplägg. Hur ska vi göra nu för att nå våra mål som vi satte förra gången. Vad behöver jag förbättra? Gå igenom kapacitetsprofilen och se utefter den vad som just jag och min häst ska förbättra :)



             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0