Se där ja!

Även jag kunde fortfarande komma upp i tid :) Kom in för en liten stund sen, sitter och äter frukost faktiskt. Känner mig lite halvnöjd med mig själv eftersom ja brukar vara lite slarvig med det =P

Hästarna är ute och stallet är klart för kvällen ;) Tog ut andra stallet också. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 9, då ska jag åka till en och hjälpa henne lasta 2 pollar och sedan köra dom till ridhuset (: Får se om vi kan köra dom samtidigt, det tycker jag borde gå helt utan konstigheter :)


Här är Nicko som jag brukar hjälpa till att rida :) Skulle ha ridit honom idag, men Elina ska rida honom på min träning istället. Det blir kul för honom ;) Hoppglad som han är :) Han är föresten till salu så hojta till om ni vill veta mer om honom!

Nu hade jag tänkt att jag skulle planera träningen lite. Det blir mest markarbete, lydnad, kontroll kanske lite gymnastik :) Funderar på att bygga en serie med först stunds och sedan ett glp språng till en oxer. Och något mer.. HUm aa jag ska klura vidare ;)

Hoppas syster har det trevligt på sin lila minisemester :) Jag ska göra mitt yttersta för att bloggen ska överleva helgen ;)


             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0