Nu orkar ja inte mer..

Städa alltså :) Fast det är ganska mkt kvar här som ska göras.. Men lär ju orka rida också haha :) Har inte ätit något än idag så kanske skulle vara på sin plats att äta frukost/lunch nått sånt? (: Glömemr liksom av det ibland när jag blir alltför inne i vad jag håller på med.. Sen börjar ja bli trött å kommer på att just ja.. jag har inte ätit något än idag haha^^

Fastnade lite på övervåningen i min städning, möblerade om i sovrumemt åsådär. Ja hoppas att gubben tyckte det vart bättre. Sen plockade jag undan en hel del grejer i ahllen utanför.. har en tedens att "städa bort" hans grejer haha :) Man kan faktiskt inte ha allt mitt framför näsan.. Får se vad han säger om det då (;

Tänkte fortsätta att städa imorgon. Det är badrummet och nerevåningen kvar, men det ska förhoppnignsvis gå lite fortare. Om ja inte får för mig att möblera om där också haha ^^


Kan ju tillåmed bjuda på en fjortisbild på mig själv haha ^^
på tal om de så lär ja färga håret också.. nåväl kanske imorgon ellr nått .
NU ska de handlas mat lite snabbt, äta en macka kanske sen blir det ridning på schemat!

      / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

du kan väl inte bli å mkt blondare;)

2012-01-18 @ 18:21:30
URL: http://elinavscisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0