nästa veckans planering

då börjar den här dagen gå mot sitt slut också. 


Kan då säga att jag tänkt tanken både en o två gpnger på o dra till stallet o hitta på nå med sune fast än vi redan varit ut idag. jag har lite planer som jag ska träna honom med från marken. bra kul om det blir som ja tänkt..:) sen har vi ju även klickerträningen då. en sorts nh-träning. skulle vilja veta mer om nh faktiskt. tycker det är lite intressant.

lugn kväll iallafall, få se vad som händer. :) 

Funderar lite på veckoplaneringen för nästa vecka. nu är det bara o köra på känns de som! fått upp sune ur hans vintervila o vi är på g! ;)
Skulle varit John Hickey-träning nu på onsdag men som jag redan skrivit tidigare så böt jag datum med Elina. :) Blir eventuellt att åka o kolla på träningen. :) 

- Söndag - uteritt med klättring
- Måndag - dressyr för Emelie, förhoppningsvis. :)
- Tisdag - skritta ut
- Onsdag - Tömköra
- Torsdag - Uteritt
- Fredag - Vila
- Lördag Söndag - Vila
Trist veckoslut men jag ska till fjällen faktiskt! :) åka skidor. ska bli riktigt skoj! 

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0