mysmule

mätt, rund o go! efter lite kebabgryta med potatisklyftor. jag kan jag! hähä..*
red ut i mörkret på dom härliga vintervägarna. sånt här väder ska det vara! kallt, snö och vita vägar. bra underlag o man kan trava/galoppera typ överallt. ;) ridbanan, asfaltsvägen, grusvägen, skogen, åkern. perfekt!
synd att man jobbar dom ljusa timmarna, får bli en tur i morgon istället, i solen! förhoppningsvis. 

tog bara skritt och trav idag. lite tempoväxlingar, övergångar, flytta undan skänkeln.
travade en bra bit, fick nästan mjölksyra i benen, haha!
men sune kändes väldigt fin. 

red på babypelhammet idag med. funkar bra! men det gäller o va mjuk i handen, givetvis..
han blir lite tjafsig annars. ;P 

och så den här härliga mulen som är frostig, nån mer än jag som tycker de e så fint? haha. kanske bara jag som är knäpp:) 







/Malin




Kommentarer
Postat av: elina

sötsune :)

2012-01-20 @ 20:35:10
URL: http://elinavscisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0