Möte,film och stallsnack

Nu har jag krypit ner under täcket- sköönt :) vart ganska snent idag eftersom det var styrelsemöte klockan 19.00
gick igenom lite inför årsmötet åsådär :) Hoppas vi får in lite nytt aktivt folk så det händer lite mer (: Det ska bli väldigt spännande, tycker det ser lovande ut!


Vet inte om jag visat detta tidigare? Såhär ser det iaf ut utanför Karres box :)


Hittade en rolig film på youtube, dom har bytt ut sina ponnys mot käpphästar och tränar för en A-tränare haha :)



Var ju som sagt och tränade syster & Sune idag. Är så roligt att få träffa dom, synd att det inte är oftare <3 Måste faktiskt tycka till om att det är väldigt underlig stämning i det där stallet..
Det går liksom "att ta på" den.. :( Tråkigt när det ska vara sådär. Vi tycker ju alla om hästar och är ju i stallet för att umgås med våra hästar. Och det finns ju såå mycket roligt som man kan göra tillsammans! Gemenskap är otroligt viktigt. Man ska vara rädd om varandra. Vet även andra stall där alla inte drar lika. Man måste faktiskt tänka sig för. Ibland kan det vara bättre att vara tyst och inte lägga sig i. Skitsnack hör defenitivt inte in i ett stall. Det har folk svårt å förstå tror jag. Det ska minsan alltid pratas om ditten å datten ååå alla hästfolk vet ju minsan bäst! Kom ner på jorden, våga lär av andra, prata inte illa om folk och våga stå för dina drömmar och vad du tycker. Det blir ett så mycket bättre liv ! Nu vet jag inte riktigt hur det är hos syster i hennes stall, utan detta va generellt menat.



Imorgon väntar dressyr jobb inför hoppeträning på onsdag ;D wee!!tagga massor inför de ;)
Imorgon ska jag också jobba på em /kvällen 15:00 till 21:00 på Borlänge ridklubb :) Ska bli roligt som vanligt ;) Hoppas på att tisdags barnen är lika gulliga som onsdag & torsdags grupperna <3

Elina tar in hästarna imorgon så jag ska ta ut dom :) Det betyder att det är hög tid att sova nu. Glo lite film först sen sussar ja sött iaf.

          / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0