Mot Stallet!

Igen :) Ska ut och mocka och fixa sen höra med kollegan när det blir byte för dagen. Gårdagen var riktigt rolig eftersom jag hade syster med mig, Tiden gick fort och vi hade massa roligt att prata om ;)

Två funderingar..
1, vilken klubb jag ska tävla för detta år.. Ska nig kolla runt lite vad som finns för fördelar hos olika klubbar och sen får vi se. Målet är ju regional iår så då kan jag inte tävla för Sunnansjö RS. Lite synd för det hade varit roligt. Men hoppas att några andra vill det, får se om vi kanska kan ha lag tilloch med ;)
Den 2:a funderingen är vart jag ska lösa hallkort någonstans.. Antingen i pärlby igen eller i räfsnäs denna gången. Hum.. För och nackdelar med båda. men faktum är att ridhuset i Räfsnäs är bättre, speciellt underlaget. Sen om jag ska träna mer för Åke så kan det ju vara idee att lösa där.. Men det är längre att åka och där är det inte lika mycket ledigt som det är i Pärlby.. klurigt! =P



Jag får fundera vidare medans jag mockar :)

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0