matproblem.

färdigjobbat, gick hur fint som helst! 
Nudå.. hungrig. orka laga mat, sugen på lax. men orka..ska man käka lite glass istället kanske?

hm.. har sån där färdigsås från Abba, citronlax typ. som man bara har över laxen och in i ugnen. sjukt gott! Lax är absolut godaste fisken, annars håller jag mig mest till kött o kyckling faktiskt. 

Tycker ni om lax? :)




Nu ska jag mysa ner mig i soffan. tror det får bli matlåda från igår..*Yippey - dötrist!* och lite vaniljglass till efterrätt. För er som inte vet, jag skulle kunna leva på enbart glass.. glassmongo! :)
mina närmaste bör veta det iallafall x) 

Blir antagligen filmmys eller spela sims. som den nörd jag är! det går i vågor det där sims-spelandet! ;) 


/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0