Lördags nöje..

En helt passande lördags kväll om jag får säga vad jag tycker :) Mys i soffan framför tv:n, lite kvällsmat även den från soffan ^^ Samtidigt som tvättmaskinen tvättar mina skydd och några schabrak (: Perfekt!
Elina skulle ta ut hästarna imorgon, hon skulle ändå upp tidigt och skulle jobba. Måste ju erkänna att de va lite skönt att få chansen å sova och gå upp i lugn och ro :) Men vill ändå upp i tid så man hinner med så mkt som möjligt! Och eftersom att jag har träning vid ett så hade det varit najjss å hunnit rida å fixa stallet före =P

Dessutom ska jag fixa med transporten imorgon. Karln har parkerat den i garaget så den ska tina lite! :D ska sätta dit en ny hållare till stödhjulet och försöka få alla lysen att funka. Har ja tur så hjälper Mattias mig (;



En bild på mig å Pim, när vi va å tävlade i Avesta. Geggigt värre =O Skydden va inte fina efter de där kan ja lova.. haha =P

Nåväl. Nu är det nog snart läggdags för min del. Börjar känna mig lite trött faktiskt..
Sov gott allihopa, imorgon blir det nya äventyr :)


Söööt pollehäst <3


          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0