lördag

Idag hängde jag och sune på emma o nicke ut på en lite knäppakort-tur. 
Sa nej först för trodde inte jag skulle hinna, men jag hann :) Veronica fotade oss på en åker och lite i skogen. Får bilderna i morgon så håll utkik då. :) 


Sune var jätteduktig! Först var han ofokuserad, pigg o spänd, och då va ja å spänd. men tillslut gick de bra, han gick i en superfin form o  jag hade bättre sits  nu tyckte jag. Tyckte emma också, tack tack :) 

Det är så kul när man lyckas hästen gå sådär fint, motivationen höjs. :)
Åkern hade bra underlag dessutom så nu vet man vart man ska hålla sig om man vill göra nå mer än o skritta..:) 



en sunis i hagen :) 




På besök i grannstallet.
Nu ska jag fara på jobb. Ikväll blir det tjejkväll med Julia, vi ska dricka vin :) 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0