Kanonkväll

Hade riktigt roligt igår. Blev dock ingen vinkväll, istället blev det öl och goda drinkar. :) 
Hann inte ens öppna vinflaskan.
Drog till krogen en sväng också, grymt länge sedan! Och roligt i rätt sällskap! :)
Det får vi göra om Julia ;) 


så har varit lite seg idag, men de vare värt. Åkte till stallet på eftermiddagen och pussade på min fina häst.
Red ut en tur i mörkret, faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara. man kanske börjat vänja sig med kylan nu? 
Gick iallafall bra, en skritttur utan större krav.


Och så har datumet på första träningen för John Hickey kommit, den 25 januari blir det! Längtar som tusan! 
Jag skulle ta första träningen, sen Elina. Efter som vi delar plats och tar varannan gång. Det ska nog funka bra tror jag. :) 


Fortfarande inte fått mitt Höökspaket, vart har det tagit vägen egentligen..? 


Nej nu blir det film! /M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0