Kanon känsla! :)

Hoppträningen idag gick bra, jag är jättenöjd över min prestation och även karres. han va lite busig emellanåt och skuttade lite, men det var inte så att det störde och när vi hoppade bana så funkade det klockrent :) Va såå härligt att känna att han blivit så mycket starkare, rev inte och orkade korta galoppen som han inte orkat förut. Riktigt skoj att känna att allt jobb man lägger ner ger resultat :D



Film kommer troligtvis imorgon för er som vill se :)

Nu ligger jag under täcket och bara njuter av  den bra:iga känslan i magen! Duktiga duktiga häst <3
Tyvärr hann inte syster komma och kolla, men nästa gång då är ju hon också med ;)

Gick även bra att rida tidigare på dagen. Nu var det ett tag sen jag red Sillan och det kändes att hon blivit starkare, galoppen kändes kanon och travarbetet efter att hon fått galoppa lite kändes super :) Kulkul!! (;

Imorgon blir det uteritt för karres del, sen på fredag ska lille pojken få vila. Då kommer hovis och ska sko Pim, Karre & Lady, kanske Sillan. Sen kommer även veterinären och ska vaccinera Karre & Sillan och även kolla tänderna på karre :) Stackarn, vilken dag haha !



Nu ska jag sova lite hade jag tänkt. Så man kommer upp i tid och kan ta vara på dagen imorgon också.

                / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0