kampen om att få tag på hovslagarn..

kampen om att få tag i hovslagarn fortsätter, tänk att det ska vara så svårt? :)

Men men, tänker fortsätta försöka få tid för det är just denne hovslagare jag vill ha, det är det värt dock det lite dyrare priset. hovslagare A ;)
Har skott Sune två gånger sen han kom till mig, två olika hovslagare. inte nöjd med första, dom kom inte överens.. en hovslagare med dåligt tålamod på en häst som kanske inte vill stå heltstill, det vill man ju inte ha. nej usch det vill jag inte vara med om igen. den vi hade sist var bättre iallafall vad jag hört, var inte med då för jag jobbade :/ 
Men tänker ändå ta hovslagare A nu då jag var nöjd över henne när jag hade abbe. :) 


Imorgon är tanken att rida dressyr på åkern som vi var på igår. :) 
Fortsätta jobba med en fin o låg form + sits. det blir bra det här! 

Godnatt allihopa! 
/Malin 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0