jobbdags!

ska alldeles snart åka till jobbet. 
lite skönt o börja komma in i vardagen igen faktiskt.
Idag var tanken först att ut o rida, men det blev lite klickerträning istället. 
tränade inne på banan istället för boxen nu, sune var inte lite fokuserad, kanske var lite för mycket runt omkring? 
iallafall, han var duktig! började med en ny grej nu, backa när jag ber dig.
Jag valde att hålla ett spö framför honom snett neråt, mot bogen/frambenen. utan att nudda honom ska han backa och jag klickar varje steg, och tar bort spöt när han backat det antalet steg jag vill att han ska backa. han fattade det påengång, kul! :) 

Hade knäckebrödsbitar denna gången, märks verkligen att morötter är populärare! 

Tanken var ju att ge dom bollen idag men emma fick förhinder så får bli en annan dag. 


Imorgon är det Team ÖV möte hemma hos syster! :) 
Kanske ploppar upp något genemsamt blogginlägg då, vem vet. 

Hörs! /M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0