jag vågade!

Hej på er! :)


Nu kan jag rädda liv o ge elchocker på folk. de ni. eller ja, om det behövs vill säga :) 
Nämligen lärt mig använda en hjärtstartare då vi fått en sån på jobbet nu. fick även lite repetion på hjärt o lugnräddning o sånt. gick så bra så. Efter de så drog ja till lille S och tog hand om honom.

Tog mod till mig o klippte manen! tänkte Emelie skulle få sköta de där men, äh vafan..:)
klippte typ halva, så den har växt! 
ska jämna till den lite dagarna framöver när den växt lite. och trimkniv ska inköpas! 
men den får duga, de växer ju iallafall ut igen som tur är. 
Så nu ser grabben lite snyggare ut iallafall ;) 


söta S första dagen. där hade  han också lång man :) 



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0