inte den bästa dagen..

nej idag har man gått på lite halvfas, gärna haft bättre självkänsla idag.. 

nejdå, kämpa vidare.. men ibland går de fan tungt, vad gör man för fel egentligen..?


Köpte ny säck foder åt sune så nu räcker det ett tag till :) 

Emelie kom och tränade dressyr för mig o sune, blir så glad för hon vill åka den långa vägen för våran skull. tack! <3 galoppfattningar stod på schemat. fortsatte lite från det igår. 
fick till riktigt fina tillslut, behövde typ bara tänka galopp i princip. men hellre en häst som är känslig för hjälperna än tvärtom. lille S <3 
Sen satte sig Emelie upp också.
Skönt att få lite "bekräftelse" över varför ja lutar mig framåt så mycket. inte tänkt så jättemycket på det egentligen, men kan vara därför jag börjat luta mig fram sista tiden. nämligen SADELN! emelie trodde inte de va sant haha :) 
så får skylla lite  på den då, om man kan göra det. men har faktiskt tänkt köpa en ny sadel så fort jag får  pengar över, den är inte den skönaste..:P då blir det o åka till leksand på sadelutprovning då de blir ordentligt gjort. lika bra de! :) 
((  den är typ så hög bak så de e hur lätt som helst o falla framåt. inte okej.:P   ))




Vi tog lite bilder som ja hoppas Emelie lägger upp:) Jag filmade lite när hon red min skrutt lite å. 
får väl de va hon tycker ska publiceras.. ;) 

Håller på o lagar mat så lär väl ta tag i salladen nu jag. nanana.. 

Skitdag förövrigt, hoppas på en bättre i morgon. 
/malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0