Ingen trött Karre här inte..

Jag trodde faktiskt att han skulle vara ganske trött idag, men där hade ja fel! Han va lika pigg som vanligt =P Red honom på hackamoret, har inte gjort det många gånger alls. gick väl ganska bra fast han krulla lätt ihop sig å så blir det lite bocksprång. Men det gick bra iaf. (: Han lugnar sig alltid efter en stund när han fått busa av sig lite.  Imorgon blir det dressyr för hans del och då longerar jag nog honom lite före :)




Fick just veta att Malin P inte kunde komma till stallet och ta hand om Sillan idag.. hum.. jag som skulle iväg och träna Malin & Sune. Provade ringa Malin-syster, men hon jobbar ju fortfarande så hon kunde inte svara. typiskt!! Tar å sätter mig i bilen och drar till henne iaf :) Får fixa Sillan när ja kommer hem, men vi har styrelsemöte ikväll också.. ja får vara snabb och effektiv ^^

                  / Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att ja finns ett samtal bort om du behöver hjålp :)

2012-01-23 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0