Hoppeträning avklarad!

Film kommer senare, håller på och lägger in det i datorn nu :) Tar lite tid då de vart ganska många filmer haha (:

Träningen gick bra :) Är mycket nöjd över honom. Vi hoppade olika linjer, med fokus på lydnad & kontroll och det gick bra tycker ja allt :) Dock så snubblade karre och spräckte läppen.. vi gick inte omkull eller så, men hans nubblade till ganska ordentligt. Blödde mkt, men när vi torkat med papper så va de inte alls så farligt :) Såg nog bara så ut med allt dreggel =P Slutade blöda direkt och det var bara ett litet litet snitt. skrutten <3


Jag måste jobba på att våga lita på honom mera, speciellt när vi ska hoppa räcken. jag får liksom inte trycka av honom utan bara ha is i magen och vänta.. Det vet jag ju sen föriut, och jag tycker jag har blivit bättre ¨på det också, men det ska bli ännu ännu bättre :) Det sitter kvar från pim när hon stannade och krånglade så vill man vara med och trycka till men nee han måste få tänka lite själv grabben (;


Och jag invigne min JW hjälm :D <3<3 sååå himla skön att rida i! ohoo älskar den ;)

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0