God Tisdag

Morron på er!
Snart dags att åka till jobbet, idag blir de en lång dag. efter jobbet klockan tre ska vi på nån hjärt och lugnräddning, ska få typ nån sorts hjärtsättigångare till jobbet. de ni! ;) 
det är ända till klockan sju, hoppas jag kan ta mig i kragen o iaf ut o gå en sväng med S efteråt. let´s see. 

Verkar ha veckan ganska välplanerat, och min veckoplanering på S kommer inte hålla. får blir som de blir. men är mycket som ska göras, så gör det jag hinner med med honom helt enkelt. :) 

Tisdagen blir ju som ja skrev nu. 
Onsdagen ska jag och köpa täckbyxor o grejer, tvätta, handla osv. även rida o mocka såklart :) hoppas jag hinner åka o kolla på John Hickeyträningen dessutom, vill gärna de! 
Torsdagen är det packning och rida m.m dessutom kvällsjobb, får se hur de går ihop hehe.. 
Fredagen är de första utsläppet för mig på det nya utsläppsschemat. Jobb sen åka till Tandådalen.
Sen kan man pusta ut! 


Slänger in en bra låt också såhär på morgonkvisten. nu är det dags för mig o åka. 
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0