Gästblogg av Elina <3

hejsan elina heter jag, jag är emelies inhyrning  :) jag äger en cisco alias skruttungen, han är en snart 7 årig arab som jag haft sen han va 9n månader :)
 
ja kom i kontakt  med emelie via en kompis som sa att hon hade hört att hon va duktig på hoppning. så ja tänkte va fan vi provar med henne, eftersom att ja inte hittat någon  annan tränare som ja förstod riktigt.
emelie visade sig vara den bästa ja tränat för, minns första gången jag o milla från söderbärke tänkte testa va emeliegick för, de första hon typ sa "tjejer de e hoppträning vi håller på med o inte dressyrträning :)" jag hade startat några hopptävlingar o ja ja red mig igenom banan i dressyr galopp, lyckat? nä inte riktigt, typ kom med nöd å näppe över hinderna med hjälp av grodhopp, men nu idag typ 1 år senare kan ja tycka att ja å cisco har utvecklats jätte mkt  och ja tror nog att emelie håller med om de ;)
ja är även sedan slutet på september 2011 varit inhyrd hos emelie o mattias o de är nog de bästa som som hänt båda mig o cisco... kan tillägga att cisco har en "trasig" tarm pga av att han är mkt känslig mot blodmask... sedan han kom hit så har han druckit mer än vad han någonsin gjort, varit mnkt gladare o piggare, gör saker som han aldrig gjort förr, ja ärligt talat många gånger har ja bara stått å gapat :P och han har inte haft ett enda annfall sen han flyttade hit :)... ja är mkt gladare o min vinterdepression är inte den samma som den brular vara :)
mitt mål 2012 är att starta  sportcupen som är en stor internationell tävling för bara araber som innehåller typ alla grenar men grenarna ja tänkte starta i är hoppning, speed, dressyr, o terräng rindning o obligatoriskt är utställning :), dit hade ja tänkt å ta mig med emelies hjälp  :) o de är tack vare henne som vi tagit oss så lång som vi har, utan henne skulle vi aldrig varit här, ja skulle aldrig haft mina årets må utan hennel, väldigt glad att hon kom in i mitt o ciscos liv :) <3



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh så roligt att läsa! Vill ha ett till gästinlägg av Elina efter sportcupen 2012! :)

2012-01-29 @ 12:16:09
URL: http://mimikgold.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0