födelsedagsfirande

känns som jag har fått mycket gjort idag, kanske inte. men dagen har varit lång iallafall! 
Först stallet, mocka, jobba, handla johans födelsedagspresent, mys o promenix med sune, laga mat, äta,  baka sockerkaka, duscha, fixa, sen födelsedagskalas me johans familj. puh. :) 

I morgon blir det uteritt, tänkte jobba på övergångar och tempoväxlingar!
kanske tar nån åker eller så. vifår se. 



rätt trött faktiskt.. soffläge? 








Och stort grattis igen min älskling på din dag! 

bjuder på en midsommarbild.:) 


för o inte glömma min stora barndomsvän som skulle bli 14 år idag. 
snällaste och klokaste vovven Rotax! <3

Han lämnade oss i maj i år. 
/malin

Kommentarer
Postat av: Paulina

FIn Hund! påminner om min gamla som vi också fick ta bort..

2012-01-19 @ 20:13:26
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0